گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

حضرت روح الله:
« ما وارث 14 قرن شهادتیم. »
-----------
اینک مائیم...
وارثان صبح در سپیده دم تاریخ
----------
وبلاگ دوم بنده :
kafshdareharam.blog.ir
(بچه محل حضرت معصومه(س) )

آخرین نظرات

به کوری دو چشم آن حقیری

که از فرط حقارت بددهان است

به هر دیوار این دنیا نوشتم

نقی زیباترین نام جهان است

پ.ن: شهادت جد بزرگوار امام زمان عج حضرت امام علی النقی علیه السلام را بر تمام مریدان و محبان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

دریافت روضه ی "منم ابن الرضایم" حاج منصور ارضی
حجم: 330 کیلوبایت

نظرات  (۲)

  • محمد مهدی یوسفی
  • متاسفانه آن بد دهان این روز ها به حضرت عباس (ع) هم توهین کرد ...
    امروز اگرچه دنیای کفر و استکبار، تمام توان و نیروی خود را برای درهم‌شکستن هستی، هیبت و حیثیت اسلام و مسلمین بکارگرفته است و در این‌راه، از هیچ عملی مثل جنگ و تحریم و ترور هم دریغ نمی‌کند اما باید توجه کرد که با داشتن الگویی مثل حضرت امام علی‌بن‌محمد النقی (علیهماالسلام) نباید یأس را به دل راه داد و ناامید شد؛ بلکه باید کمر همت بست و با تلاش فراوان و توکل بر پروردگار، راه پیروزی را از میان مشکلات و سختی‌ها پیدا کرد و به‌سوی آن حرکت نمود. و این همان رویّه و شیوه‌ای است که سبب شد اسلام عزیز بماند و در قرن کنونی هم پرتوافشانی کند. چرا که «اگر اسلام، انسانهاى کمربسته نداشت، نمى‏‌توانست بعد از هزار و دویست، سیصد سال، تازه زنده شود و بیدارى اسلامى به‏ وجود بیاید؛ باید یواش‌یواش از بین مى‏‌رفت. اگر اسلام کسانى را نداشت که بعد از پیغمبر، این معارف عظیم را در ذهن تاریخ بشرى و در تاریخ اسلامى نهادینه کنند، باید از بین مى‏‌رفت؛ تمام مى‏‌شد و اصلاً هیچ چیزش نمى‏‌ماند؛ اگر هم مى‏‌ماند، از معارف چیزى باقى نمى‏‌ماند؛ مثل مسیحیت و یهودیتى که حالا از معارف اصلى‏‌ِشان تقریباً هیچ‏ چیز باقى نمانده است.»
    پاسخ:
    سلام
    حرف حق
    تشکر از حضورتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">