گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

حضرت روح الله:
« ما وارث 14 قرن شهادتیم. »
-----------
اینک مائیم...
وارثان صبح در سپیده دم تاریخ
----------
وبلاگ دوم بنده :
kafshdareharam.blog.ir
(بچه محل حضرت معصومه(س) )

آخرین نظرات

گیرم که باران هم آمد، همه چیز را هم شست!

                                                               هوا هم عالی شد!

فایده‌اش برای من چیست؟!

                                       هوای دل، گرفته‌ی کربلاست

                                                                             آن را چه کنم ؟

نظرات  (۳)

  • نرگس زهرا

  • وای باران ...باران

    شیشه ی پنجره را باران شست

     از دل من  اما چه کسی نقش تو را خواد شست ؟

    :(
    التماس دعا
    پاسخ:
    عالی بود
    ... از دل من ام چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟
    تمنای دعا

    آه کربـــــــــــــلا
    پاسخ:
    روزیتان ان شاء الله
  • ن. قربانی حق
  • #دل_من_کربلا_میخواد

    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شاء الله بزودی زائر کوی حسین بشید ...
    تمنای دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">