گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

حضرت روح الله:
« ما وارث 14 قرن شهادتیم. »
-----------
اینک مائیم...
وارثان صبح در سپیده دم تاریخ
----------
وبلاگ دوم بنده :
kafshdareharam.blog.ir
(بچه محل حضرت معصومه(س) )

آخرین نظرات

پیراهن سیاه، کجایی رفیق من ؟

اندوه و اشک و آه، کجایی رفیق من ؟

بوی محرم ست فضا را گرفته است

ای بی نظیر ماه، کجایی رفیق من ؟

ده ماه حسرت تو شده غصه دلم

فصل عزای شاه، کجایی رفیق من ؟

بی تو عجیب زندگی ام بی صفا گذشت

ای شور قتلگاه، کجایی رفیق من ؟

دریای روضه های تو نفسم خدایی است

ای نفس سر به راه، کجایی رفیق من ؟

گه گاه نیمه شب به تو مشغول می شدم

ای لطف گاه گاه، کجایی رفیق من ؟

یک گوشه چشم کردی و آتش گرفته ام

عمری از آن نگاه، کجایی رفیق من ؟

یادش بخیر بعد خطا توبه داشتیم

جبران اشتباه، کجایی رفیق من ؟

نظرات  (۱)

ممنون رفیق من لینکت کردم ;)
پاسخ:
سلام آقا مهرداد
افتخار دادید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">