گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

حضرت روح الله:
« ما وارث 14 قرن شهادتیم. »
-----------
اینک مائیم...
وارثان صبح در سپیده دم تاریخ
----------
وبلاگ دوم بنده :
kafshdareharam.blog.ir
(بچه محل حضرت معصومه(س) )

آخرین نظرات
 

هر که می‌داند بگوید، من نمی‌دانم چه شد

مست بودم مست، پیراهن نمی‌دانم چه شد

من فقط یادم می‌آید گفت: وقت رفتن است

دیگر از آنجا به بعد اصلاً نمی‌دانم چه شد


                                                جدیدترین سروده‌ی سید‌حمید‌رضا برقعی در رثای جناب عابس

                          

آنچنان از شوق او سر تا به پا رفتن شدم

در شتاب رفتنم توسن نمی‌دانم چه شد

روبه روی خود نمی‌دیدم به جز آغوش دوست

در میان دشمنان، دشمن نمی‌دانم چه شد

سنگ باران بود و من یکسر رجز بودم رجز

ناله از من دور شد، شیون نمی‌دانم چه شد

من نمی‌دانم چه می‌گویید، شاید بر تنم

از خجالت آب شد جوشن، نمی‌دانم چه شد

مرده بودم، بانگ هل من ناصرش اعجاز کرد

ناگهان برخواستم، مردن نمی‌دانم چه شد

پا به پای او سرم بر نیزه شد از اشتیاق

دست و پا گم کرده بودم، تن نمی‌دانم چه شد

ناگهان خاکستری شد روزگار آسمان

در تنور آن چهره روشن نمی‌دانم چه شد

***

وصف معراج جنونش کار شاعر نیست، نیست

از خودش باید بپرسی، من نمی‌دانم چه شد

 

هر که می‌داند بگوید، من نمی‌دانم چه شد

مست بودم مست، پیراهن نمی‌دانم چه شد

من فقط یادم می‌آید گفت: وقت رفتن است

دیگر از آنجا به بعد اصلاً نمی‌دانم چه شد

آنچنان از شوق او سر تا به پا رفتن شدم

در شتاب رفتنم توسن نمی‌دانم چه شد

روبه روی خود نمی‌دیدم به جز آغوش دوست

در میان دشمنان، دشمن نمی‌دانم چه شد

سنگ باران بود و من یکسر رجز بودم رجز

ناله از من دور شد، شیون نمی‌دانم چه شد

من نمی‌دانم چه می‌گویید، شاید بر تنم

از خجالت آب شد جوشن، نمی‌دانم چه شد

مرده بودم، بانگ هل من ناصرش اعجاز کرد

ناگهان برخواستم، مردن نمی‌دانم چه شد

پا به پای او سرم بر نیزه شد از اشتیاق

دست و پا گم کرده بودم، تن نمی‌دانم چه شد

ناگهان خاکستری شد روزگار آسمان

در تنور آن چهره روشن نمی‌دانم چه شد

**

وصف معراج جنونش کار شاعر نیست، نیست

از خودش باید بپرسی، من نمی‌دانم چه شد

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930805001015#sthash.uivODzpf.dpuf

نظرات  (۵)

  • ₪بنـت الهـدی₪
  • عالی بود
    پاسخ:
    الحمدلله

  • ی آنتی زایون
  • سلام
    بسیار زیبابود ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    سپاس
    مرده بودم، بانگ هل من ناصرش اعجاز کرد....


    خدا قوت و خسته نباشی عزیز...
    عجب شعری ، دست مریزاد به شاعرش و تشکر از شما بابت بازنشر...

    سربلند باشید..
    یا حق
    پاسخ:
    تشکر می کنم
    واقعا دم آقا سید حمید "گرم"

    زنده باشید
    یا علی
    سلام علیکم
    ممنون از حضورتون 
    با تبادل لینک موافقید؟
    التماس دعا
    و من الله التوفیق

    پاسخ:
    و علیکم السلام
    خواهش می کنم
    تمنای دعا
    موفق باشید
  • ن. قربانی حق
  • سلام
    عرض ادب
    دست مریضاد بابت مطالب ارزشی تون
    ملتمس دعا

    به وبلاگ "انقلابی" هم افتخار بدید
    با "ازدواج قاسم بن حسن (ع) در شب عاشورا و تحریف تاریخ" به روزم

    أجرکم عندالله
    پاسخ:
    سلام خواهر بزرگوار
    سپاس
    بروی چشم
    لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">