گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

مهدی فرازی (س س ع خ)

گیله مرد

حضرت روح الله:
« ما وارث 14 قرن شهادتیم. »
-----------
اینک مائیم...
وارثان صبح در سپیده دم تاریخ
----------
وبلاگ دوم بنده :
kafshdareharam.blog.ir
(بچه محل حضرت معصومه(س) )

آخرین نظرات

چگونه سردار سلیمانی اربیل را نجات داد؟

کاری که امریکا و فرانسه و انگلیس و عربستان امتناع کردند ...
عاشقان ایران اسلامی و حاج قاسم سلیمانی ادامه مطلب رو از دست ندید ...


18دیماه 93 روزنامه پرتیراژ زمان چاپ ترکیه مصاحبه ای داشت با مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق تحت عنوان اربیل چگونه نجات یافت آنرا بچاپ رساند. خبرنگار از مسعود بارزانی میپرسد. ما میدانیم که اربیل بدست داعش در حال سقوط بود چه اتفاقی افتاد که داعش نتوانست وارد شهر شود مسعود بارزانی درجواب میگوید بله همه میدانند که داعش به دروازه های اربیل رسیده بود وبیم آن میرفت که شهر عنقریب اشغال شود بارزانی میگوید من پس ازحمله داعش با امریکاییها ترکها انگلیس فرانسه وحتی عربستان تماس گرفتم که همه مقامات این کشورها درجواب گفتند که فعلا هیچ کمکی نمیتوانند بکنند بارزانی میگوید من فورا بامقامات ایرانی تماس گرفتم وبه انها صریحا گفتم که شهر درحال سقوط است اگر نمیتوانید کمکی کنیدماشهر راتخلیه میکنیم لذا مقامات ایرانی فوراشماره تماس قاسم سلیمانی رابمن دادند وگفتند حاج قاسم نماینده تام الختیارمادرامورمبارزه باداعش است لذافورا با حاج قاسم تماس گرفتم واوضاع رادقیقا شرح دادم حاج قاسم بمن گفت من فرداصبح بعدازنمازصبح اربیل هستم به اوگفتم فردا دیراست همین حالا بیایید حاجی گفت کاک مسعود فقط امشب شهررانگهدار بارزانی درادامه میگوید فرداصبح حاج قاسم درفرودگاه اربیل بودمن به استقبالش رفتم حاجی با50نفرازنیروهای مخصوصش امده بود انها سریعا به محل درگیری رفتند ونیروهای پیشمرگه راسازماندهی دوباره کردند ودرعرض چند ساعت ورق بنفع مابرگشت درضمن کمکهای تسلیحاتی ایران نیز برای مارسید بارزانی میگویدحاج قاسم چند نفرازنیروهایش راجهت مشاوره نظامی دراربیل گذاشت وخودش به کربلا بازگشت بارزانی میگوید ما بعدها یک فرمانده داعش رااسیر کردیم وازاوپرسیدیم چگونه شد شما که درحال فتح اربیل بودید بیکباره عقب نشستید این اسیر داعشی بما گفت نفوذیهای ما دراربیل بما خبر دادند قاسم سلیمانی دراربیل است لذاروحیه افراد مابهم ریخت وعقب نشستیم بارزانی درادامه ازحاج قاسم سلیمانی وملت ایران تشکرمیکند ودرادامه گریزی به کوبانی میزندومیگوید اگرراهنمایی های سردار سلیمانی نبود در کوبانی داعش قتل عام بزرگی بوجود میاورد و خود را مدیون سردار سلیمانی میداند......


منبع:
hajghasem.ir/news/%D


نظرات  (۳۱)

خخخخخخخ ادم نمیتونه نخنده 
  • علی رمضانی
  • برای سلامتی سردار صلوات
    مردان جنگ کمتر حرف می زنند و بیشتر عمل میکنن
    ایول سردار از اون روز که لودر عراقی ها رو دزدیدی فهمیدم اینکاره ای
    سرداربزرگترین افتخارشعیه است دمت گرم 
    افتخار شیعیان دوست دارم
    سلام سردار خدانگهدارت باشه یکی ااز ارزوهام دراین دئیا این است که که روزی نیروی توباشم انشالله خداوند شما راحفظ کند
    به سردار سلیمانی افتخار میکنم شهید زنده

    پاسخ:
    فخر جهان اسلام
  • عشایری.ادبیخا.
  • یاشا........سردار،،.،یاشا‌..

    الله...سعنی..ساخلاسن..انشا..الله ‌‌...
    پدرم جزو رزمنده های حاج قاسم بود افتخارم بردن نام حاج قاسم به عنوان سرباز ولایت است ; ای شهید زنده ای سردار ای ولایتمدار ای افتخار هر ایرانی خدا نگهدارت باد .
  • امیر ترشیزی
  • باسلام.امیدوارم سرزنده وسلامت باشید.فراموش نکنیم هر کدوم از ما میتونیم  قاسم سلیمانی باشیم.قاسم سلیمانی ینی لگد مال کردن نفس عماره.ینی اعتماد به رهبر و ولی امر.ینی خلوص.ینی عشق به خدا.ینی انسان دوستی و مردانگی.ینی اونچه که در ذات و فطرت واقعیه انسان از جانب خداست.خدایا دوستت داریم.
    سلام بر نور چشم ایران سردار شما را قسم به جان رهبرمان مواظب خودتآن باشید نگرانتان هستم
    زنده باد سردار سلیمانی افتخار ایران
    خدا قوت دلاور  نور چشم رهبر
    سلام بر حاج قاسم سلیمانی الحق که شایسته این نام هستی نامی که هرکسی نمی تواند بر دوش خود حمل کند. ای ایرانی ای دلاور روزگار امید وارم که همیشه استوار و محکم باشی و پایه های حکومت اسلام رو قوی و محکم نگه داری با فرمانده ای اقایمان سرورمان سید علی خامنه ای (مقام معظم رهبری)....
    درود بر سردار دلاور ایرانی قاسم سلیمانی
  • مهدی حقدوست
  • سلام...سردار فقط میتونم بگم افتخار ایرانی ها هستی ...خسته نباشی دلاور
    سردارسلیمانی ( رستم زمانه)همیشه سربلندوسالم باشید
    خدا قوت دلاور همه ایران به وجودت افتخار میکند.
  • سید ابوالفضل
  • حاج آقا سلیمانی دمت گرم دوست داریم
    سلام سردار
    بنده در کردستان عراق کار میکنم
    بعد از الله نام شما همیشه آرامش خاطرم هست
    آرزومند دیدارتان هستم
    دوست دارم در محضر عظیمتان باشم
    سردار اجرکم جزیل و من الله التوفیق

  • یوسف اردبیل
  • زنده باد سرباز وطن

    پاسخ:
    زنده باد
    سلام من از سردا سلیمانی چی بگم اصلا چی میتونم بگم سلام من رو به حاج قاسم برسونید وبگید یه ملت بهت  افتخار می کنه به گفته رهبرکشور عزیز مان که تو هم همانند شهیدان انقلاب برای ماعزیز هستی 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    واقعا همینطوره که می فرمایید
    سالم باشید و حاجت روا
    افرین شیر مرد ایرانی دلاور
    سردار الله اکبر
  • سید نعمت اله حسینی
  • تابی نهایت دوستت داریم سردار،
    سردار خیلی مخلصیم
    ماشالا سردار

    ان شاالله که خدا پشت و پناهش باشد.

    من به عنوان یک ایرانی به ایشان افتخار میکنم.

  • محسن رضانژاد قوشچى
  • خدا حفظش کند کاش کمى مامورین گمرک پیرانشهر و شهروندانه کردستان عراق رفتار و کردارشان را با ایرانیها اصلاح کنند

  • رژیم لاغری
  • خدا حفظش کنه ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">